بوستان آهوان کیش

بوستان آهوان کیش

پارک آهوان کیش

پارک تفریحی آهوان کیش از دیگر مکان های گردشی و دیدنی معروف کیش است که در طول سفر با تور کیش نباید بازدید از آن را از دست داد. در بوستان آهوان همانطور که از نامش پیداست آهوان زیبایی را در محیطی دوست داشتنی و سبز خواهید دید، در واقع پارک آهوان کیش، پارکی متفاوت از دیگر پارک ها و مناطق دیدنی کیش محسوب می شود. در دیگر پارک های کیش، نظیر گذرگاه هنرمندان، پارک شهر کیش، پارک ساحلی سیمرغ، پارک هنگام کیش شاهد پارکی تقریبا ساحلی خواهید بود، اما در پارک آهوان کیش فضای سبزی را خواهید دید که شما را وسوسه به پیک نیک و تماشای حیوانات می کند.


بوستان آهوان کیش
در پارک آهوان کیش آهو ها آزادانه در جزیره ی کیش بدون هیچ بند و قفسی زندگی میکنند و از آنها در این پارک حفاظت می شود. در سال 1363 تعداد 30 راس آهو از خارک به جزیره کیش انتقال پیدا کرد که با توجه به شرایط مناسب محیطی، توزیع علوفه و ساخت آبشخور، تعداد این آهوان به بیش از 600 راس رسیده است که بیشتر در مرکز و جنوب جزیره در حال زیست هستند.

پارک آهوان کیش مساحتی به اندازه 2 هکتار است و محیط پارک برای زیست آهو ها کاملا مناسب تعبیه شده است، در واقع این پارک نقش مهمی را در حفظ موجودات کم یاب در حال انقراض ایفا می کند.

همچنین این بوستان به گردشگران این امکان را می دهد که از فاصله ای بسیار نزدیک از آهوان رها از بند و حصر دیدن نمایند و خاطرات نابی را در دفتر خاطرات خود در سفر به کیش ثبت نمایند. 

بوستان آهوان جزیره کیش

17 نوع حیوان دیگر مانند شیر، روباه، شغال، گوزن، میمون و انواع پرندگان که برخی از آنها در قفس نگهداری میشوند در پارک آهوان کیش هستند.

از جمله تفریحات کیش برای کودکان یک شهر بازی است که در این بوستان احداث شده است.

پارک آهوان کیش کجاست

استان هرمزگان، جزیره کیش، انتهای خیابان فردوسی

نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب